Pagini

duminică, 3 ianuarie 2010

Paranghelion

Cum v-ati distrat de revelion?In cluburi,in statiuni montane,acasa cu familia?Eu am stat acasa si in acest an si am observat cu mare dibacie acea eclipsa de luna si cum era ea albastra si dupaia de toate culorile posibile pentru ca dadeau oamenii cu artificii.De ce am spus albastra?Pentru ca pana la 23.30 in seara de revelion a avut o tenta de albastru.Am mancat, am baut, m-am distrat si nu am uitat sa deschid si televizorul.La ce v-ati uitat?La Paranghelionul lui Dan Negru cu maimutele primitive care le imitau mai bine decat fac ele, sau la StateVelionul si FlacaVelionul celor doi ce au turmentat o Romanie intreaga cu toate chichiturile pe care le faceau?Eu am preferat ProTv pentru ca eu in general nu suport maimutele.Au avut momente comice, muzica buna de noua generatie ,dans,etc...Ati dansat in noaptea dintre ani?Samba?


Andreea Banica ft. Dony - Samba



Daca piciorul drept este Craciunul ,iar piciorul stang este Revelionul, pot sa te vizitez intre sarbatori?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza aici